• Heimtun barnehages pedagogiske grunnsyn

• Vi søker etter tilkallingsvikar

Vi søker etter tilkallingsvikar fra d.d og ut barnehageåret.

• slik jobber vi med barnas leike og læringsmiljø

Vi jobber mye med å utvikle barnas leike og læringmiljø, og barnas rolle i dette arbeidet er av stor betydning. Barnas stemme skal høres, og deres rolle som eksperter er en svært viktig kompetanse å ta med seg i planelggingen av leikemiljøet.

• Vedtekter

Her finner dere barnehagens vedtekter

• Barnehagens uteområde

Personalet i Heimtun har stor tro på at barns læring påvirkes av både de fysiske og psykiske omgivelsene. Utforming og forbedring av barnas miljø både ute og inne er derfor en stor del av vår jobb. Barna skal bli møtt med sansestimulering og et tilrettelagt og innbydende leiekmiljø gjennom hele dagen. Barnas barnehagehverdag begynner ved grinden, og vi har tro på at det betyr noe for barna at de kjenner igjen sin egen utforming og delaktighet allerede der. Her får dere et lite innblikk i vårt utemiljø når vi nærmer oss høsten.

• Barnehage ruta 2022-2023